Telekonsultacje
Telekonsultacja jest wskazana głównie dla osób które:
- mają kończące się zwolnienie, które należy wydłużyć lub zakończyć leczenie
- mieli wykonywane zabiegi lub operacje, a powinna być wkonana kontrola terminowa
- już były przezemnie badane a mają pytania lub wymagają dostosowanie leczenia - np. leczenie przeciwbólowe
- chcą uzyskać informacje medyczne
- chcą uzyskać odpisy z historii choroby
Jak będzie wyglądać telekonsultacja?
- należy dokonać wpłaty w wysokości 200 złotych na poniższy numer bankowy:
- 20 1240 5628 1111 0011 0737 8469
- właściciel konta: IPL w miejscu wezwania ORTOST Erasmus Cremers
- w opisie należy wpisać imię i nazwisko oraz numer do kontaktu i adres e-mail osoby której dotyczy konsultacja
- po zarejestrowaniu wpłaty na koncie, skontaktuję się pod wskazany numer telefonu
- po konsultacji skan paragonu wyślę na wskazany adres e-mail lub wyślę pocztą
- w razie gdy nie będę mógł się dodzwonić, wyślę e-maila z informacją kiedy podejmę kolejną próbę
W razie wystąpienia jednak konieczności zbadania pacjenta, w trakcie konsutlacji telefonicznej umówię się na konkretną datę i godzinę.
Uwaga: po 3 nieudanych próbach skontaktowania się, konsultację odchaczam jako wykonaną.