Telekonsultacje

Telekonsultacja jest wskazana głównie dla osób które:

  • mają kończące się zwolnienie, które należy wydłużyć lub zakończyć leczenie
  • mieli wykonywane zabiegi lub operacje, a powinna być wkonana kontrola terminowa
  • już były przezemnie badane a mają pytania lub wymagają dostosowanie leczenia - np. leczenie przeciwbólowe
  • chcą uzyskać informacje medyczne
  • chcą uzyskać odpisy z historii choroby

Jak będzie wyglądać telekonsultacja?

  • należy dokonać wpłaty w wysokości 200 złotych na poniższy numer bankowy:
    • 20 1240 5628 1111 0011 0737 8469
    • właściciel konta: IPL w miejscu wezwania ORTOST Erasmus Cremers
    • w opisie należy wpisać imię i nazwisko oraz numer do kontaktu i adres e-mail osoby której dotyczy konsultacja
  • po zarejestrowaniu wpłaty na koncie, skontaktuję się pod wskazany numer telefonu
  • po konsultacji skan paragonu wyślę na wskazany adres e-mail lub wyślę pocztą
  • w razie gdy nie będę mógł się dodzwonić, wyślę e-maila z informacją kiedy podejmę kolejną próbę

W razie wystąpienia jednak konieczności zbadania pacjenta, w trakcie konsutlacji telefonicznej umówię się na konkretną datę i godzinę.

Uwaga: po 3 nieudanych próbach skontaktowania się, konsultację odchaczam jako wykonaną.